just a small town girl

vit helg? ja men nej tack! nu ska jag snart hoppa in i duschen efter ännu en jobbdag, idag har vi haft den lugnaste lördagen hitills! Skulle hunnit färga håret innan jag gick ut idag men så blev dedt inte. Jag får ta det imorgon istället. Eller ska jag ut ikväll? det är väldigt skönt här i sängen..om svinis-sprutan får mig å må sämre än vad jag gör nu så kanske jag stannar här. Men än sålänge har jag bara väldigt ont i min arm! ska det göra så här ont? ushc jag hatar dom svinen som tagit hit den influensan! Sprutor är inte min grej. nej men vad gör jag här en lördag kväll? jo juste jag skulle bli bättre med bloggandet så jag kände mig tvingad till detta! förresten jag ser fram emot nästa helg, förbered isen nu killar! Pusss!

Kommentarer
Postat av: Marco

Har varit ner på donken och hämtat två säckar. Men jag vet inte om det räcker....

2009-12-06 @ 18:43:46
URL: http://marcoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0