emelie orkar inte lyssna längre..

fan! emelie orkar inte lyssna därför får jag skriva lite här. jag har såå ont i min kropp. jag och cassandra har bott på gymmet de senaste dagarna och maxat totalt! jag har nu så sjukt ont i min kropp att jag skulle kunna börja gråta. nu tror ni säkert att jag överdriver men så är det faktiskt inte. jag tycker så synd om mig själv, här försöker man vara duktig å träna och vad får man tillbaks?! jag vet inte hur jag ska ta mig ner till sängen och jag vet inte hur jag ska ta mig till salongen imorgon för jag har dessutom orsakat punktering på bilen. Vilken härlig söndag! jag som till och med tog det lugnt igår! Stackars mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0