Nu är det dags igen!

Kännde att det var dags nu , jag måste få skriva av mig lite tankar och funderingar efter att ha läst och hört alla andras. Jag har Ågren vid min sida och har haft det allt för många gånger nu, därför börjar mitt nya liv idag! Dock har det inte  börjat bra..men det blir väl bättre. Läste nyss johannas blogg och den fick mig på lite  bättre humör, hon hade listat alla våra planer och alla resor som ska göras i framtiden vilket såg väldigt bra ut, speciellt en sådan här dag när det är tomt på salongen..Nu ska jag försöka pallra min röv till gymmet, eftersom det gick åt skogen igår med tanke på att ågren förföljde mig..det gör han ju iofs fortfarande men jag får ta mig i kragen o ta mig dit iaf! Egentligen skulle jag vilja åka hem till sängen o dra täcket över huvudet! fanfanfan som thåström skulle sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0