Positiv energi..Ja tack!

Vaknade upp med världens bästa humör, fråga mig inte varför? Men det är ju bara att tacka o ta emot! Kanske har det o göra med att man har en otroligt roligt jobb, eget företag som jag kan styra över själv, underbara kunder och ännu mer fantastiska vänner! Idag är det rätt lugnt på salongen, januari är ingen bra månad för oss frisörer. Då hinner man dricka kaffe, spela hög musik o snacka skit..det är en del av våran vardag! nej om man skulle ta o gå igenom följesedeln från matrik på typ 30 sidor. Nej jag väntar tills imorgon, eller nästa vecka. Cassandra är hemma från USA..tack gode gud! jag har saknat henne och nu kommer även träningen igång på riktigt igen!


Kommentarer
Postat av: dj cassidy

dedär kommer du få äta upp..

2010-01-11 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0