släng dig i väggen Ågren!

Hade jag vetat att jag skulle få så här ont , så skulle jag aldrig tränat så hårt de senaste dagarna. För att förklara smärtan så kan jag inte hosta , skratta och jag försöker låta bli o nysa! Ajajaj min mage! Idag är det söndag, jag brukar inte tycka om söndagar..kanske har något med hårde utgångar på lördagar o göra? kanske. Men idag vakande jag upp utvilad och med ett bra humör. Tränat step intervall med Emelie o Johanna, haft ett långt samtal med Marco, ett långt samtal med Cassandra och kollat på Johan Falk. En inte allt för jobbig söndag om man bortser från träningen. Imorgon är det ny vecka med nya möjligheter, jag ska ta vara på de! puss och godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0